Du er her

Praktisk info

TILMELDING

Tilmeldingen er åben

Tilmelding sker online her på siden og kan ske frem til 10. juli. Herefter pålægges et gebyr på 65. kr. Når lejren er fyldt bliver man skrevet op på venteliste efter tilmeldingsdato. 

I forbindelse med din tilmelding skal du oplyse forskellige personlige data. Derudover skal du også vælge seminar og evt. værelseskammerat, hvis du har særlige ønsker.

Lejren koster 875 kr for første barn og 750 kr. for øvrige søskende. Betaling sker ved afslutningen af tilmeldingsmodulet.


 

ANKOMST PÅ SKOLEN
Lørdag den 28. juli mellem kl. 16.00 og 17.00. Alle tjekkes ind i informationen og får tildelt værelse m.m..

 

Officiel velkomst i mødesalen kl. 17.00!


KONCERT & AFREJSE
Lejren slutter med koncert fredag kl. 19.00. Vi er færdige omkring kl. 21.00. Alle er velkomne.

Det er muligt for familie til deltagerne at overnatte på skolen til lørdag. Pris 100 kr. pr. person inkl. morgenmad (gratis for lejrdeltagere). Henvend jer i spisesalen fredag mellem 18.20 og 18.50 for at betale og få anvist et værelse.


MULIGHED FOR FÆLLESTRANSPORT TIL/FRA STATION.

På ankomstdagen samt ved afgang tilbyder vi at hente og bringe til tog og bus på Tarm Station.


MEDBRAGTE INSTRUMENTER OG ANDRE EFFEKTER

Du er velkommen til at medbringe dine instrumenter og forstærkere m.m., men det sker på eget ansvar. Du bør dog ikke medbringe elektronisk udstyr som tablets og bærbare computere.

Lejren kan ikke gøres ansvarlig for mistede eller ødelagte private genstande. Husk at skrive i tilmeldingen om du medbringer instrument.


FACEBOOK
Alle vigtige informationer finder du på denne side, men følg evt. også med i snakken i facebookgruppen MUSIKLEJR.


SPØRGSMÅL M.M
Skriv en mail eller ring til musikkonsulent Christian Engmark ce@dlm.dk / 27 30 47 27.

Opkald og mails bliver ikke besvaret i uge 28 og 29. Spørgsmål kan i denne periode stiles til Dansk Luthersk Mission dlm@dlm.dk, tlf. 48207660