Praktisk info

Praktisk info

TILMELDING

Tilmeldingen er åben
Tilmelding sker online her på siden fra marts måned og kan ske frem til 10. juli. Herefter pålægges et gebyr på 65. kr. Når lejren er fyldt bliver man skrevet op på venteliste efter tilmeldingsdato. 

I forbindelse med din tilmelding skal du oplyse forskellige personlige data. Derudover skal du også vælge seminar og evt. værelseskammerat, hvis du har særlige ønsker.

Lejren koster 875 kr for første barn og 750 kr. for øvrige søskende. Betaling sker ved afslutningen af tilmeldingsmodulet.


ANKOMST PÅ SKOLEN
Søndag den 26. juli mellem kl. 16.00 og 17.00. Alle tjekkes ind i informationen og får tildelt værelse m.m..

Officiel velkomst i mødesalen kl. 17.00!


KONCERT & AFREJSE
Lejren slutter med koncert lørdag kl. 15.00. Vi er færdige omkring kl. 16.30. Alle er velkomne.


MULIGHED FOR FÆLLESTRANSPORT TIL/FRA STATION.
På ankomstdagen samt ved afgang tilbyder vi at hente og bringe til tog og bus på Tarm Station.


MEDBRAGTE INSTRUMENTER OG ANDRE EFFEKTER
Du er velkommen til at medbringe dine instrumenter og forstærkere m.m., men det sker på eget ansvar.

Lejren kan ikke gøres ansvarlig for mistede eller ødelagte privatgenstande såsom elektronisk udstyr, tablets og bærbare computere.

Husk at skrive i tilmeldingen om du medbringer instrument.


FACEBOOK
Alle vigtige informationer finder du på denne side, men følg evt. også med i snakken i Facebookgruppen MUSIKLEJR.


SPØRGSMÅL M.M
Skriv en mail eller ring til musikkonsulent Christian Engmark ce@dlm.dk / 27 30 47 27.

Opkald og mails bliver ikke besvaret i uge 28 og 29. Spørgsmål kan i denne periode stiles til Dansk Luthersk Mission dlm@dlm.dk, tlf. 48207660

Menu