Praktisk info

Tilmeldingen åbner 1. februar

Når lejren er fyldt bliver man skrevet op på venteliste efter tilmeldingsdato. 

Lejren koster 800 kr. pr. deltager. Betaling sker ved afslutningen af tilmeldingsmodulet.

I forbindelse med din tilmelding skal du oplyse forskellige personlige data og evt. værelseskammerat, hvis du har særlige ønsker. Tilmelding til de enkelte workshops foregår når vi kommer tættere på lejrstart.


ANKOMST PÅ SKOLEN
Søndag den 18. juli mellem kl. 16.00 og 17.00. Alle tjekkes ind i informationen og får tildelt værelse m.m..

Officiel velkomst i mødesalen kl. 17.00!


KONCERT & AFREJSE
Lejren slutter med koncert lørdag kl. 15.00. Vi er færdige omkring kl. 16.30. Alle er velkomne.


MULIGHED FOR FÆLLESTRANSPORT TIL/FRA STATION.
På ankomstdagen samt ved afgang tilbyder vi at køre til/fra nærmeste station (Rødekro)


MEDBRAGTE INSTRUMENTER OG ANDRE EFFEKTER
Du er velkommen til at medbringe dine instrumenter og forstærkere m.m., dog på eget ansvar. Lejren kan ikke gøres ansvarlig for mistede eller ødelagte privatgenstande såsom elektronisk udstyr, tablets og bærbare computere.

Husk at skrive i tilmeldingen om du medbringer instrument.


FACEBOOK
Alle vigtige informationer finder du på denne side, men følg evt. også med i tråden på Facebookgruppen MUSIKLEJR.


SPØRGSMÅL M.M
Skriv en mail eller ring til musikkonsulent Laila Poulsen lap@dlm.dk /  30 69 27 28.

Opkald og mails bliver ikke besvaret i uge 26 og 27. Spørgsmål kan i denne periode stiles til Dansk Luthersk Mission dlm@dlm.dk, tlf. 48207660

Menu