Praktisk info

TILMELDINGEN ER ÅBEN

Klik her for at sikre dig en plads på musiklejr 2020. Når lejren er fyldt bliver man skrevet op på venteliste efter tilmeldingsdato. 

Lejren koster 995 kr. pr. deltager. Betaling sker ved afslutningen af tilmeldingsmodulet.

I forbindelse med din tilmelding skal du oplyse forskellige personlige data og evt. værelseskammerat, hvis du har særlige ønsker. Tilmelding til de enkelte workshops foregår når vi kommer tættere på lejrstart.


ANKOMST PÅ SKOLEN
Søndag den 26. juli mellem kl. 16.00 og 17.00. Alle tjekkes ind i informationen og får tildelt værelse m.m..

Officiel velkomst i mødesalen kl. 17.00!


KONCERT & AFREJSE
Lejren slutter med koncert lørdag kl. 15.00. Vi er færdige omkring kl. 16.30. Alle er velkomne.


MULIGHED FOR FÆLLESTRANSPORT TIL/FRA STATION.
På ankomstdagen samt ved afgang tilbyder vi at køre til/fra nærmeste station. 


MEDBRAGTE INSTRUMENTER OG ANDRE EFFEKTER
Du er velkommen til at medbringe dine instrumenter og forstærkere m.m., dog på eget ansvar. Lejren kan ikke gøres ansvarlig for mistede eller ødelagte privatgenstande såsom elektronisk udstyr, tablets og bærbare computere.

Husk at skrive i tilmeldingen om du medbringer instrument.


FACEBOOK
Alle vigtige informationer finder du på denne side, men følg evt. også med i tråden på Facebookgruppen MUSIKLEJR.


SPØRGSMÅL M.M
Skriv en mail eller ring til musikkonsulent Christian Engmark ce@dlm.dk / 27 30 47 27.

Opkald og mails bliver ikke besvaret i uge 28 og 29. Spørgsmål kan i denne periode stiles til Dansk Luthersk Mission dlm@dlm.dk, tlf. 48207660

Menu